Det finaste någon kan få

Datum: 2011-02-14 || Tid: 19:07:12

Det är ganska bra att jag "råkar" kunna bloggens lösenord. För ibland är det faktiskt nödvändigt att gå in och skriva ett litet inlägg för att påkalla uppmärksamhet (nej jag har inte fått tillbaka USB:et med bilderna än...), men den här gången vill jag bara berätta lite om min älskade vän. Ett alla hjärtans dag-inlägg helt enkelt.


Vi har gjort så otroligt mycket tillsammans. Allt från att sola under täcken, bråka om oboy och  vandra upp och ner på wulla wulla street till att bygga snögubbefamiljer, dansa järnet, missa tåg och hålla handen på flygplan.


Det spelar ingen roll om vi inte sett på två veckor eller två timmar, det känns ändå alltid lika grymt. För det är så vi jobbar. Och ändå att jag ser fram emot en prommis med picnickkorg och te när vädret tillåter!










































Två år sen, en härlig dag som alltid i Majsans hus. Man får bäst frulle, macka på natten, mysigt matförråd och tvål på toan som luktar gott <3 Och eget lakan+påslakan, kan det bli bättre? Till och med en egen plats på en hylla i ett skåp för sina bäddsaker. Och när favoritbakverken bakas bjuds man alltid på eventuella rester!


Aaråå, hjärtsykväll is the shit. Kvaliteten på mina sydda grejer motsvarade nog tyvärr inte det där MVG:t i syslöjd, men Majsan höll nog aningen högre standard! Tur att någon kan leva upp till betyget iaf!
Softar på Finlandsbåten lite bah, och hänger med finska städerskor. Ändå chill, inte så kul att bli väckt i skönhetssömnen av städgalningar bara.


Vill man får man alltid låna Nallebjörnen och krama lite på. Jag har visst råkat låna honom i sju månader, han passar bra på mitt skrivbord. Oppsi!


Du är alltid bjuden på Tacofiesta. Jag är alltid bjuden på Tacofiesta. Tacofiesta varje vecka!


Walpurgis, statyer och lite sånt. Det blev en fin kväll trots kryckorna!


En gång (mappen säger december 09) samlade Mickis och Johan på bilder på "naturliga hjärtan". Jag tror aldrig att du fick det här hjärtat vi fotade. Hursom var det kladdkaka som hade kletat på bunken och bildat ett fint litet hjärta. Det får avsulta mitt inlägg.

Ett fint naturligt hjärta till en älskad bästa vän. Pussisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0