All I need is you

Datum: 2011-02-07 || Tid: 21:47:38
Nyss hemkommen från en sjukt jobbig dansträning. Är verkligen totalt slutkörd! Vet inte vad det var som var så himla jobbigt men svettig och död blev jag, det är ett som är säkert! Nu är väl planen (har varit det i en halvtimme..) att plugga en stund innan jag tänker krypa ner i sängen och titta på Rum för en stjärna.

För övrigt så ser man inte hela texten i headern längre bara för att jag har hållit på och pillat och joxat idag. Fattar verkligen ingenting av alla jäkla koder och skit så det blir lite som det blir. Ska försöka fixa en ny bild någongång när jag har tid och lust. Och aa framförallt när jag har någon bild.. Tror att den senaste bilden som togs på mig och Johan är från November, från studentskivan. Det är så oinspirerande att fota i det här skitvädret. Varför snöar det nu för?


Senaste bilden som togs på mig och Jossi, 2010-11-12

Skamligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0