Att följa sin dröm eller att göra som man borde

Datum: 2011-01-25 || Tid: 19:07:32


Precis som Jossi sitter jag med vårat extremt spännande biologi arbete, cellorganeller! (y) Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, det känns så onödigt, som nånting man gjorde i sjuan typ. Hitta fakta och skriv den med egna ord. Vad tjänar det till? Nej jag ser faktiskt inte riktigt syftet med detta arbete. Förmodligen bara för att Ulrich (Ulrik?) vill få lektionerna att gå.

Förövrigt känner jag mig på lite konstigt humör idag och jag längtar extremt mycket efter något som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Kanske våren? Kanske att få göra något spännande? Kanske efter att få ta studenten? Kanske efter att lyckas med min dröm? Kanske allt.. Jag vet inte.

Nu ska jag begrava mig i lite fler cellorganeller innan det är dags för fajita-/kycklig-/pastasallad, är så sjukt hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0