Back in Sweden, back on track!

Datum: 2011-01-04 || Tid: 14:34:08
Hello kära vänner! Som Jenny sagt är jag nu hemkommen (sen typ en vecka tillbaka) från Egypten. Känns förjävligt om jag ska vara ärlig. Jag vill tillbaka till solen och värmen och bort från den här förbannade snön. Vi hade det i alla fall helt underbart där borta alla var så gott som friska hela tiden och vädret var kanon. Hotellet ska vi inte ens prata om, det var bäst! Anledningen till att jag inte kommit ur från mitt lilla skal förns nu är att efter att bara varit hemma en dag gick jag och blev sjuk. Så nyår spenderades i mjukiskläder hemma hos min moster där lill-Emil också var sjuk. Inget party med mina favorit J:n alltså! Nu är jag äntligen frisk igen och redo att ta mig an vardagen. Så here I am, back in Sweden, back on track! Jag tackar Jenny för hennes insats i bloggens värld. Jossi har ju inte gjort mycket för världen i den medans jag varit borta. Han är söt ändå som tur är! Kanske får vi se mer av Jensen här hädanefter?


Egypten för en och en halv vecka sen..

Nu tänkte jag dyka ner i mina 1500 bilder från mina två veckor i arabernas land och inte titta upp igen förns alla är färdigredigerade.. eller nja får se hur länge jag orkar. Vid fem kommer i alla fall Jenny över, då ska vi checka in oss på flyget till London och boka transfer. OM 5 DAGAR ÅKER VIIII!!!!


London för två och ett halvt år sen..

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0