Bad bed

Datum: 2011-01-19 || Tid: 22:04:26
Nu har jag hämtat min lilla (eller aa ganska stora) sängstomme från snubben i Vällingby. Jag och pappsen skulle sedan svänga in på ikea för att köpa madrass och bäddmadrass. Jag hade kollat lite på nätet igår för att ha ett litet hum, men tror du att dom sakerna som fanns på nätet fanns i butiken? Nej, självklart inte. Sängarna som jag hade kollat på fanns bara i fast och mjuk, jag ska ha medium. Trots att det stod på nätet OCH i deras infoblad man fick i butiken att den ena av sängarna skulle vara medium. Hur lack blir man?! Dessom hade dom endast två madrasser i medium, dena billigaste kostade över 4000 och den andra kostade 6500.. Inte riktigt vad jag hade tänkt betala. Så nu står jag här med en sängstomme utan att kunna fylla den med en madrass. What to do? Får väl lägga en gammal 90 centimeters skumgummimadrass i mitten av sängstommen och låtsas att jag ligger i en ny skön 140 säng.. Är i alla fall sjukt irriterad på IKEA. Jag som hade planerat att kunna sova i sängen redan imorgon!

Nåja, nu tänker jag trösta mig själv med ett avsnitt Grey's innan jag ska tvinga mig själv till att somna i min gamla skuttiga 90 säng...


En uppiggande bild på mig och Bensan i detta deppiga inlägg


Kommentarer
Postat av: Harry the man

Bensan <3

2011-01-21 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0