Dagarna är räknade = cirkus 55 kvar!

Datum: 2011-01-17 || Tid: 17:21:28
För er som inte vet så ska jag till Kap Verde, en ögrupp väster om Afrika, den 14 mars i en vecka! Och nu i det här höstrusket så längtar man faktiskt som allra mest! SÅ sitter här och spanar in lite schyssta bilder från vårt hotell som heter Exotic Village Riu Karamboa ****, så tänkte dela med mig lite av den här underbara platsen! Och det bästa är att det inte har regnat på typ, 10 år tror jag det var, så garanterat sooooooooooool....




Här är då själva hotellet tror jag. Det är tydligen mitt ute i öknen.




Fetaste poolen med skönaste vattnet! Ser det ut som i alla fall..Tror de där grejerna i nederkant är som några sorts solstolar eller nåt, ska ta reda på det!


LALALLAAL nice!



Bossen på placet, tror jag..!



Shakalacka!



Cozy grejer



Tydligen Kap Verdes maffiagäng som härjar på hotellet ibland. Ska dela ut varsin pungspark till dom om dom kommer för nära tror jag :@

SÅ! Ni kanske förstår att jag längtar som en gnu till att få flyga iväg till detta till synes paradis! :D:D:D:D:D
Längtar som en tok, och tills dess får man göra sitt bästa med att härda ut vintern i Sverige..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0