Hard work work

Datum: 2011-01-27 || Tid: 21:02:47

Modell: Min sis

Nu är årets första riktiga träningspass avklarat och det känns så sjukt bra! Dock höll jag på att dö då alla 2 kg hantlar var slut och jag fick köra med 3 kg... träningsvärk imorn är att räkna med.

Dagens bästa var i alla fall att man fick brieost i skolan. Hur ofta händer det?! ALDRIG! Men idag var ett undantag, jag blev överlycklig hihihihih.

Nu ska jag kötta cellorganeller så att jag kan sluta tjata om dom och lämna in skiten imorn. Wish me luck!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jossan

hur gör du för att få dina bilder att se ut så??

som gamla?? mvh josefine

2011-02-26 @ 09:28:43
URL: http://josefineesping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0