Kul med rubrik!

Datum: 2011-01-19 || Tid: 10:46:12

Jag älskar håltimmar. Verkligen supermycket. Det är så kul och bara sitta här och känna hur dagen passerar. Försöker mig på att skriva lite om cell organeller, men det känns ju lite för ambitiöst.. Det är bättre att bara sitta här och sitta. I kväll ska jag och pappa i alla fall åka och köpa en ny säng till mitt rum, Ä-N-T-L-I-G-E-N behöver jag och Jossi inte tränga ihop oss som packade sillar i min 90 säng. Nej nej, jag ska slå på stort och öka bredden med hela 50 cm! Kommer bli kanon, bara inte Jossi biffar för mycket och blir för bred..

Nåja, nu ska jag fortsätta sitta. Bild är för överskattat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0