No inspiration

Datum: 2011-01-17 || Tid: 16:54:32
Inte särskilt kul att vakna till ett blött och färglöst Sverige, vilket jag gjorde igad. Hade verkligen noll lust att gå upp ur sängen och börja en vecka. Denna gången en riktig hellång vecka! Men jag tog mig i kragen och piffade upp dagen med min nya ring och mina mina klackar från London. Fick även skjuts av käre mor. Men när jag kommer till skolan får vi reda på att våran historia lärare inte är där vilket skulle innebära ca 2,5 timmars hål bara för att ha Engelska innan dagen skulle sluta. Tack och lov var HC världens bästa och gav oss ett papper så vi kunde gå hem. En skol dag på ca 5 min alltså, bestående av NOLL lektioner. SJUKT UNDERBART! Jag och Johan har då spenderat denna dagen endast med att dega och käka wienerbröd. Vi gick ut en stund på en prommis och jag tog med mig kameran, men världen var så sjukt deprimerande och oinspirerande så vi gick snabbt in igen.

Det enda som var värt att fota var min oerhört färgsprudlande pojkvän. Om han var villig, njaa sådär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0