Paus

Datum: 2011-01-05 || Tid: 15:31:13
God eftermiddag på er! Klockan är nu halv fyra och det börjar redan bli mörkt.. om ni undrar liksom! Jag började min dag med frukost framför ett avsnitt OC, och det kändes precis som förr. Sedan, när klockan var ungefär halv tolv satte jag på datorn och började redigera bilderna från Egypten. Har suttit konstant och redigerat i 3 timmar och jag är bara klar med en dag!! Nu tog jag en välbehövlig paus med en banan och lite allmänt häng. Pappsen kom hem nyss också och han hade varit snäll och växla in lite pengar som jag och Jenny ska ha med oss till London (4 dagar kvaaar!).

Dessa två bilder får representera min dag:


Mhmmmm


Vinterjacka i 30 graders värme, varför inte?

Ha det fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0