Smyckeshållare och gourmet

Datum: 2011-01-16 || Tid: 14:58:04
Igår åkte jag och min käresta in till staden med stort S. Jag hade bestämt mig för att jag inte skulle shoppa nånting med tanke på min shoppingvistelse i London. Meen det gick ju sådär.. Lyckades hålla mig ifrån alla fina kläder men när det kom till andra nödvändigheter var frästelsen för stor! Det slutade med att jag kom hem med ett till body butter (köpte ett i London!) eftersom det var på rea även här, en cool ring med lejon på från Indiska samt en smyckeshållare. En smyckeshållare har jag länge velat haft eftersom jag inte har haft nån bra förvaring till mina armband tidigare så det var en mycket bra investering enligt mig. Ringen kostade även 20 kronor mindre än vad det stod på lappen och body buttret var ju på rea, så lite bra var det ju i alla fall.. eller?




Efter shoppingen blev det även finmiddag på Jensen's med både förrätt, varmrätt och efterrätt. Och jag svär jag åt världens godaste chokladkaka!


Ja bilden gör den inte rättvis och dessutom har jag redan ätit halva kakan men jag säger bara mums! Efter middagen blev det även bio, The tourist, och jag tyckte faktiskt att den var väldigt bra så jag fattar inte vad alla klagar på.

 

Nu blir det till att sminka sig lite och sen bär det av till coop där jag tänker spendera min söndagskväll!

 

Puss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0