tattooo mee, nooowww pllllllssszz

Datum: 2011-01-20 || Tid: 22:23:26
Jag har ju grunnat på att skaffa en tatuering, och nu känns det som om jag vill det mer än någonsin! =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Den stora frågan när man ska tatuera sig är ju vad man ska ha för motiv.. Och jag har nog kommit på mitt! Jag tänkte ha Horus Öga, eller "Det Allseende Ögat" som det också kallas. Det står för mod och styrka och det ska skydda mot en för tidig död. Rätt bra grejer alltså!

Men man vill ju ha sin egen touch på tatueringen, eller en unik så att säga. Men det får väl läggas i tatuerarens händer i guess.. Men jag har letat lite och hittat några schyssta. Vill ha Horus Öga lite "tribalfierad", typ såhär:



Aa, jag vette sjutton. Får grunna vidare på det, lämna gärna en kommentar om nu har förslag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0