Värk

Datum: 2011-01-28 || Tid: 16:23:01
Dagen blev ju inte ritkigt som planerat. Tanken var att jag och Jossi skulle åka hem till honom och bara ha en myskväll ikväll direkt efter skolan. Men när jag vaknar känner jag mig inte riktigt 100, jag tänker att det förmodligen bara är träningsvärk från passet igår som gör att hela min kropp dunkar. Jag klär på mig och går ner för att äta frukost. Nere i vardagsrummet ligger tempen framme eftersom både min syster och bror är sjuka och bara för att vara på den säkra sidan kollar jag min temp. Feber. Min onda kropp var inte bara ett resultat av träningen igår utan även på grund av febern. Inte den bästa kombinationen vill jag lova!

Nu har jag precis spelat Monopol med dom andra sjuklingarna här hemma och ja, jag blev bakrutt. Men ortur i spel, tur i kärlek! Den söta lilla asken (på bilderna under) fick jag av Carro igår som är en julklapp från ett gympa barn. Tror att det blir till att trösta sig med lite snäck-choklad senare. Kanske blir man frisk av choklad? Vem vet..



Ha en fin fredagkväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0