Agnes 1 år

Datum: 2011-03-10 || Tid: 21:36:08
Som ni kanske minns fotade jag 1 års kort i lördags. Har inte lagt upp några resultat alls, så därför slänger jag upp två stycken bilder på sötnosen nu.



På 90% av alla korten gör hon nånting med sin tunga, liknande det hon gör på den högra bilden. Men söt som socker är hon i alla fall, det kan ingen säga emot.

Nu borde jag verkligen försöka skriva klart mitt hemprov i religion, men det är så sjukt tråkigt och svårt så jag lyckas ju bara glida iväg och fippla med andra saker hela tiden.. Typiskt mig.

Nåja, imorgon är det i alla fall fredag och då är det helg! Wonderful ♥



Saknar förresten Johan här på bloggi! Någon mer än jag som gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0