Effektiv

Datum: 2011-03-05 || Tid: 18:32:00
Idag har jag känt mig riktigt effektiv (om man räknar bort timmen mellan 17.30 fram till nu då jag inte gjort ett skit)! Jag har hunnit både att ta 1 års foton på Agnes, prommat två gånger, kört bil och handlat. Känns rikigt bra att för en gångs skull göra något av min tid, hehe. Nu borde jag egentligen ha pluggat för att slippa sitta med det imorn efter gympa lägret, men ingen är väl perfekt?

Fikat har jag minsann också hunnit med, mamma bjöd på supersmarriga minisemlor. Alldeles lagom stora för att orka äta upp hela.



Ojoj, klockan är nu halv sju och jag och Linda skulle ha telefondejt klockan sex, vad hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0