Frukt och smoothie

Datum: 2011-03-07 || Tid: 22:04:20
I fredags hade jag och Evelina en liten photoshoot till vår projekttidning, där färskfrukt och en smoothie fick agera modeller. Även Eve fick sig lite träning då hon fick vara fitnessmodell och visa lite styrkeövningar. Vårat projekt handlade nämligen om att träna intensivt under en 8 veckorsperiod för att se om det går att uppnå några resultat på så pass kort tid. För att presentera våra resultat och erfarenheter på ett bra sätt gör vi nu en tidning/broschyr om det och vi saknade lite fina bilder. Jag bjuder på tre bilder bara för att jag är så snäll!



Man blir ju bra sugen på frukt och smoothie när man ser dom här bilderna ;)

Nu ska jag titta på lite TV innan det bär av till sängen.

Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0