Glass för min hals

Datum: 2011-03-27 || Tid: 20:47:29
Har som sagt varit sjuk sen i fredags. Igår trodde jag att jag var frisk på dagen men så på natten kom febern igen. Det värsta är att jag hostar som någon som har rökt i 50 år och det gör förjävla ont i halsen att hosta! Meen jag har i alla fall kommit på tricket:

Titta upp i taket när du hostar så gör det inte lika ont!

Så prova det alla förkylda där ute, jag lovar att det är 100 gånger skönare och lättare.. Tummen upp!

Nu så kom jag på att jag faktiskt har en Ben & Jerry's i frysen som jag inte har ätit upp. Det blir till att sätta tänderna i den och hoppas på att den ska skona mig från min hosta och min sjukdom.



Ha en fin söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0