Hårfix och hemprov

Datum: 2011-03-11 || Tid: 17:34:55
Ikväll tänkte jag gosa lite med Lollan. Men inte bara gosa, för eftersom hon är utbildad stylist (ja man kan säga så efter 3 år på gymnasiet tycker jag!) så ska hon än en gång få äran att styla mig inför balen som äger rum i maj. Så ikväll tänkte vi testa lite olika frisyrer för att förhoppningsvis komma på något som passar. Ska bli ruskigt spännande eftersom jag inte riktigt vet hur jag vill ha det. Vet inte ens vad jag vill ha för klänning och det börjar bli lite panik nu!



3 bilder från balen i nian då både min, Carros och Dannies frilla var skapade av Lollii. Gillar förresten att jag verkligen håller hårt i mitt glas, haha. Yasmine och Dannie håller glaset lite fint men jag verkligen greppar hela. Ibland undrar man ju..

Nu ska jag snabba mig så jag blir klar med mitt hemprov i religion nångång!

Ha en fin fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0