Hundar, krull & snödroppar

Datum: 2011-03-14 || Tid: 18:24:01
Det är tre ord som kan sammanfatta en del av min dag. Delen som bestod av en mysig promenad i solens sken tillsammans med Louise. Det var riktigt härligt att känna att solen verkligen värmde och jag klarade mig på skinnjacka och halsduk helt utan att frysa! Fantastikt verkligen. När jag sedan kommer hem och ser att små snödroppar har börjat knoppa i rabatten blev jag ännu lyckligare! Denna dag som började med regn och rusk och mys vid OC sprack upp och blev helt underbar.



Förutom promenad och OC har jag även hunnit vara lite nostalgisk med Carro och kört lite bil med pappsen. Nu väntar middag och sen dans! Tänkte bara meddela det om någon ensam själ därute bryr sig liksom.

Pussi ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0