Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Datum: 2011-03-21 || Tid: 22:23:36
Åh nu längtar jag så tokigt mycket efter Jossi så jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen! Om allt går enligt planerna ska han landa ungefär vid halv tre inatt, så vi får se om det blir någon skola för hans del imorn. Om inte får jag ta saken i egna händer och hälsa på honom på kvällen, hihi.

I övrigt kommer det bli en sjukt lång dag imorn, med både fysikprov och massa projektarbete. Eftersom vi har projektinlämning på fredag gäller det att spurta nu det sista så att vi hinner bli helt klara och nöjda med tidningen. Planen är att vi ska stanna kvar i skolan efter att vi har slutat och jobba med det här, dock slutar vi så sent som 16.30 så det kommer bli en låååång dag. Men förhoppningsvis får jag i alla fall träffa mitt hjärta ♥



Har (som ni kanste har märkt) börjat älska rundade hörn på bilder.. hehe



Ps. Om bloggen ser lite konstig ut är det för att jag håller på och fixar en ny design, sen har jag råkat göra någonting på den här och vet inte riktigt (och orkar inte lägga ner tid på det) hur jag får bort det igen. Men Förhoppningsvis kommer jag upp med en snygg design snart, men som tidigare nämnts är jag sämst på det här med att koda och jag känner mig som en bonde i storstan.. eller nåt.. bland alla koder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0