Morgonmusik

Datum: 2011-03-22 || Tid: 08:46:18
Oväntat nog är jag uppe i riktigt god tid idag. Annars brukar jag alltid panikvakna en kvart innan jag måste gå.. Men nu är det en timme kvar tills det är dags att knata iväg och jag är redan påklädd och halvt sminkad. Känns riktigt skönt! Dock är jag trött som fan och jag undrar hur i helvete jag ska klara av fysiken idag.. hoppas att det är lätt!

Förövrigt så har jag gillat Melissa Horn ett bra tag, men på senaste tiden har rent av blivit beroende! Därför bjuder jag på en fin låt från henne nu tänkte jag. Lite morgonmusik sådär!

Melissa Horn - Sen en tid tillbaka

Ni får nöja er med en dålig live-version för jag hittade inget bättre :( Annars kan ni ju alltid trycka här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0