Nv monstret

Datum: 2011-03-01 || Tid: 23:01:31
Idag var dagen då NV-monstret föddes! Det hände då matteläraren aldrig dök upp och klassrummet var sådär mörkt, kallt och ödsligt som det kan vara då läraren inte är där och fyller det med värme, ljus och positiv energi. Ett riktigt skräckinjagande monster som ville äta upp Davids kokosboll (Davids halva kropp till höger i bilden som gör allt han kan för att fly från monstret).. Hela klassen var som paprlyserad resten av dagen efter monstrets uppträdande!



Nja, så var det väl inte riktigt. Snarare ett resultat av en totalt uttråkad Johan. Men det skulle ju vara tråkigt att bara skriva det...

Skoldagen var hur som helst sjukt jävla seg idag, jag var otroligt trött och trodde att jag skulle somna flera gånger. Imorgon har vi i alla fall fått lite extra sovmorgon, så jag börjar 11 istället för 8.15, heeelt underbart!

Nu luktar det nybakt bröd i hela huset eftersom mamma är i farten, så jag tror att jag ska gå ner och bre mig en macka och sen ta och titta på ett avsnitt OC kanske?

Sov så gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0