Ruffs

Datum: 2011-03-12 || Tid: 01:14:30
Frisyrfixet gick kanon! Testade 3 frisyrer och jag blev nöjd med alla. Jag får helt enkelt ta och bestämma mig när jag har hittat en klänning. Men förutom det och trots glassincident i soffan hade jag ett mycket mysigt sällskap (trots att jag var 5:e hjulet) bestående, inte bara av mig och Lollo, utan även Eve + pojkvän och Konke.

Bilderna på frillorna ligger i Lollis fon, men jag kan bjuda på dessa två tagna för ca en minut sedan. Mitt hår är galet! Känns som strävbomull när man tar i det, haha. Men det luktar i alla fall frisörsalong.



(bortse från mina knasiga miner och rynkade panna)

Nu är klockan mycket och jag behöver verkligen sova. Har försovigt mig exakt varje dag hela veckan, som tur är har pappa varit hemma och kunnat köra mig. Annars skulle jag haft en hel del frånvarotid den här veckan..

Så godnatt på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0