Sjuk och halvt död

Datum: 2011-03-24 || Tid: 07:50:26
Idag är sista dagen innan projektinlämningen och trots att vi egentligen har inställd första lektion ska jag ändå pallra mig till skolan nu för att göra klart tidningen med Malin och Eve, och trots att jag är sjuk måste jag ta mig till skolan för att vara med på detta.. Stabilt? Naa

Men en ljuspunkt är i alla fall att det är teater som gäller idag. Precis som alla tvåor i min skola får göra är det nu dags för 93orna att visa upp sig. Har hört lite blandad kritik så det ska bli spännande att se!


Bilder tagna av "dokumentationsgruppen" (eller någon som måste ha gillat att zooma in Johan med tanke på att det fanns två till bilder när bara Johans ansikte var inzoomat.. hemlig beundrare?)

Dags att göra sig iordning för dagen!

Hoppas att ni mår bättre än jag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0