Spel, gucca och asgarv

Datum: 2011-03-19 || Tid: 11:41:40
Gårdagen var väldigt trevlig. En liten spelkväll skulle man kunna kalla det tillsammans med Jenny, Emil och Mattis. Som alltid när det är häng med Jenny som gäller blev det nattmacka. Igår i en lite annan tappning..


..guacemole- och nachosmacka! ♥ Gott? Ja. Men ska jag vara helt ärlig hade jag förväntat mig en större smaksensation än vad det blev.

Nu ska jag städa mitt rum och sen klockan 16 kommer Evelina hit för lite fysikplugg, superkul! (hmm..) Jag hade också försökt hinna göra lite på fotoboken från Egypten (som jag berättade om här), men tiden har en tendens att försvinna iväg för mig på helgerna..

Pussii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0